به گزارش مشرق، مجید صدری در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه کاربران از بالا بودن تعرفههای اینترنت رایتل اظهار کرد: ممکن است تعرفههای ما در حالت عادی گران باشد اما پیشنهاد ما به کاربران رایتل این است که برای کاهش هزینههای خود از بستههای تخفیفی استفاده کنند.
وی ادامه داد: بر اساس طرحهایی که در دست است از این پس شیوههای جدیدی نیز در این زمینه اعمال خواهد شد که بر اساس آنها کاربران میتوانند با پیشبینی میزان مصرف ماهانه بستهای با همان حجم را خریداری کنند.
وی همچنین گفت: در بستههای تشویقی قیمت اینترنت ما تا حدود یک پنجم قیمت عادی کاهش دارد و در شرایطی که قیمت هر گیگ اینترنت ما در حالت عادی حدود 40 تا 50 تومان است این رقم در بستهها به حدود 10 تا 12 تومان میرسد.
مدیرعامل اپراتور سوم همچنین عنوان کرد: موضوع دیگری که باید مد نظر داشت آن که در زمینه مکالمه و قیمت پیامک تعرفههای ما با دو اپراتور دیگر هیچ تفاوتی ندارد.
وی در پاسخ به این موضوع که در موارد متعدد کاربران رایتل از به پایان رسیدن سریع حجم دانلود و یا شارژ خود گلایه دارند توضیح داد: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر احتمال کاهش سرعت اینترنت رایتل با افزایش تعداد کاربران اپراتور سوم اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا با وجود افزایش تعداد مشترکان مشکلی از نظر ارائه خدمات نداشته باشیم و فعلا هم با وجود این افزایش شبکه ما پاسخگو است اما با این حال به دنبال توسعه نیز هستیم.
وی ادامه داد: بر اساس طرحهایی که در دست است از این پس شیوههای جدیدی نیز در این زمینه اعمال خواهد شد که بر اساس آنها کاربران میتوانند با پیشبینی میزان مصرف ماهانه بستهای با همان حجم را خریداری کنند.
وی همچنین گفت: در بستههای تشویقی قیمت اینترنت ما تا حدود یک پنجم قیمت عادی کاهش دارد و در شرایطی که قیمت هر گیگ اینترنت ما در حالت عادی حدود 40 تا 50 تومان است این رقم در بستهها به حدود 10 تا 12 تومان میرسد.
مدیرعامل اپراتور سوم همچنین عنوان کرد: موضوع دیگری که باید مد نظر داشت آن که در زمینه مکالمه و قیمت پیامک تعرفههای ما با دو اپراتور دیگر هیچ تفاوتی ندارد.
وی در پاسخ به این موضوع که در موارد متعدد کاربران رایتل از به پایان رسیدن سریع حجم دانلود و یا شارژ خود گلایه دارند توضیح داد: اگر کاربری احساس کرد که حجم دانلود او زودتر از زمان مقرر به پایان رسیده و در این زمینه اشتباهی رخ داده می تواند از طریق تماس با 2920 این مساله را پیگیری کند و در صورتی که حجم دانلود به اشتباه تمام شده باشد این میزان به کاربر بازگردانده خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر احتمال کاهش سرعت اینترنت رایتل با افزایش تعداد کاربران اپراتور سوم اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا با وجود افزایش تعداد مشترکان مشکلی از نظر ارائه خدمات نداشته باشیم و فعلا هم با وجود این افزایش شبکه ما پاسخگو است اما با این حال به دنبال توسعه نیز هستیم.